BologneseUutiset - lehti

Bolognese ry julkaisee 2-4 kertaa vuodessa, ilmestyvää sähköistä BologneseUutiset-lehteä. Uusimmat numerot ovat vain jäsenistön luettavissa jäsensivuilla.

Vuoden Bolognese -kilpailun tulokset julkaistaan BologneseUutisten kevätnumerossa.

Pääset katsomaan maistiaisen vanhasta lehdestämme TÄSTÄ

Julkaisuaikataulu

Aineistopäivät

Lehti nro 1 – 30. tammikuuta
Lehti nro 2 – 30. huhtikuuta
Lehti nro 3 – 30. heinäkuuta
Lehti nro 4 – 30. lokakuuta

Ilmestyy

Lehti nro 1 – Maaliskuu
Lehti nro 2 – Kesäkuu
Lehti nro 3 – Syyskuu
Lehti nro 4 – Joulukuu

Lehdet numero 2 ja 4 julkaistaan vain jos aineistoa on tarpeeksi.

Vakiopalstat

Vakiopalstoilla Bolognese ry:n jäsenet voivat julkaista maksuttomia ilmoituksia omistamistaan ja kasvattamistaan koirista (kasvattajalla tulee olla omistajan lupa julkaisemiseen).

Vakiopalstoja ovat :

• Uudet valiot ja voittajat
  • Ryhmäsijoitukset
  • Syntymäpäiväilmoitukset
  • Muistoissa-ilmoitukset
  • Bolojen Ystäväkirja

Lisäksi voi lähettää tietoja koiran saavutuksista agilityssä, tokossa, rallytokossa, koiratanssissa jne. Joulunumerossa julkaistaan lisäksi joulutervehdyksiä. Jätä ilmoitukset jäsensivuilta löytyvällä lomakkeella.

Artikkelit

BologneseUutiset ottaa mielellään vastaan bologneseaiheista materiaalia, juttuja ja juttuideoita. Toimita lehteen tulevat artikkelit Word-muodossa osoitteeseen bologneseuutiset@bolognesery.fi Otsikoi viesti selkeästi. Liitä kuvat viestiin, älä laita niitä sisään Word-tiedostoon. Katso erillinen kuvaohjeistus alta.

Kuvat

BologneseUutiset toivottaa tervetulleiksi kaikki bolognese-aiheiset kuvat, jotka voivat olla hyödyllisiä yhdistyksen tai lehden tarpeisiin. Varmista, että sinulla on oikeudet kaikkiin toimittamiisi kuviin.

Lähettäessäsi kuvia, toimita kukin niistä erillisessä tiedostossa. Hyväksyttävät tiedostomuodot ovat TIF, RAW tai pakkaamaton JPG. Kuvatiedoston nimeämisessä tai viestissäsi tulisi selvästi ilmoittaa kuvaajan nimi (esimerkiksi: kuva1.jpg Kaapo Kuvaaja). Kuvassa tulisi olla riittävästi tilaa ympärillä, jotta taittohenkilöstö voi sijoittaa sen asianmukaisesti. Älä pienennä tai rajaa kuvaa; säilytä kuva mahdollisimman suurena ja tarkkana. Jos toivot tiettyä rajattua aluetta kuvassa, lähetä sekä rajattu että rajaamaton versio.

Kuvat voi lähettää osoitteeseen kuvapankki@bolognesery.fi

Huomioithan, että mikäli kuvat liittyvät toimittamaasi artikkeliin, uuteen titteliin tai saavutukseen, toimita ne yhdessä muun materiaalin kanssa samassa sähköpostiviestissä bologneseuutiset@bolognesery.fi tai käyttämällä jäsensivuilta löytyvää lomaketta. Vakiopalstojen kuvat vain vaakasuuntaisina (pl. Bolojen Ystäväkirja).